2009-09-28

Läxor...

Har pluggat lite till ett no förhör jag inte fattar någonting av ett litet tag nu. Tog en dusch nyss också så nu känner jag mej härligt fräsch igen, inte för att jag kände mej riktigt riktigt äcklig innan men det känns väldigt skönt ändå, hihi. Jag vet att det här kanske är lite ointressant att läsa men jag orkar inte lägga all tid på min lilla blogg för stunden. Känner mej en aning stressad också, mest pga en engelska läxa vi fick idag... Jag vet att det inte är nåt "farligt" eller jobbigt alls egentligen men jag kan inte låta bli att känna så än då. Jag borde ju inte tänka på det så mycket, för det är ju en sån liten grej, men jag jobbar på att släppa det! Förresten så fick vi tillbaka våra matteprov idag och jag fick MVG, så det kändes ju bra iaf.

Inga kommentarer: