2009-09-22

Hjälp!

Undrar om det är någon av er bloggläsare som vet hur man gör när man vill lägga upp ett klipp från youtube, men inte så att bilden syns, utan bara den där lilla remsan längst ner på klippet? Någon som fattar vad jag menar? Har försökt tidigare men det har aldrig funkat, när jag gör det blir det bara en liten smal remsa av själva videon/bilden (och inte den där raden med paous m.m), jättekonstigt...
Men om det är någon som vet skulle jag bli väldigt glad om den kunde lämna en liten kommentar! =)

8 kommentarer:

Ola sa...

Testa och ta bort om det blir fel. Har ingen aning. Sorry!

Ola igen sa...

Kolla under Dela och Digg på YouTube. Orkut tror jag är ett ställe där man kan lägga in prylar.

Linda sa...

oj, ja vet men de är på blogg.se
Är det någon skillnad?? :P

Ebba sa...

jag vet inte om det är någon skillnad, men det skulle vara jättesnällt ändå om du kunde berätta hur man gör! :)

Linda sa...

aa visst :) Men förklara hur du lägger in själva klippet.
Går du in på html-koder?

Ebba sa...

aa det gör jag

Linda sa...

okej, sen så när du klistrat in koden från youtube, så står det height:344 (eller nåt) på 2 ställen. Istället för 344 eller va de står, skriver du 25 efter varje "height".
Haha fattar du? :P <3

Ebba sa...

okej, tack! ska se om det funkar... ;) <3