2009-09-08

Tisdag

Var i stan ett tag idag med... Jag, Aline, Sara och Fanny åkte dit mest för att kolla på utförsäljningen i souk gallerian. Den ska tydligen stänga vilket är lite synd. Undrar vad det kommer bli för nåt där då ist? Hur som helst gjorde vi det och jag hittade ett par rosa örhängen på rea bara. Har nämligen letat efter ett par sånna ett tag. Men Friss&co som också låg där hade redan hunnit stänga helt så där kunde vi inte kolla alls. Allt det där ska flytta ut till Kista galleria tror jag, om jag inte har helt fel nu. Men det är ju inte så ofta man åker ut dit, eller jag har aldrig vart där. Hehe. Aja, sen köpte vi eller jag en jättegod smootihe som vi tog med oss ut!

3 kommentarer:

Linn sa...

Vicka fina örisar och KALASGOD dricka - ser det iaf ut som ;)

Ami sa...

Värsta rosa drickan! Eftersom I love rosa verkar den god. Var den det?

Bonzo sa...

Blev genomförkyld i dag.Skulle behöva en sån där smootie.