2009-10-16

Bloggen

Ibland vet jag inte varför jag bloggar. Det kan ju knappt vara någon som följer min lilla blogg så egentligen är det väl rätt onödigt antar jag. Men det skulle kännas både fel och konstigt att lägga ner den nu, bara sådär. Det är nästan lite som att jag "måste" även fast jag vet att det inte är så. Så sluta blogga gör jag nog inte på ett tag iaf... ;)

Imorgon är det blog awards också... Det var nog det som fick mig att börja fundera lite över det här egentligen. Att min blogg nog aldrig kommer komma så långt. Och det är inte målet med min bloggning heller, jag har inget mål för det här, jag drömmer inte om att bli en bloggkändis. Jag tror också att det är otroligt svårt att lyckas nu inom bloggvärlden nu, det är så många som driver en egen blogg ju. För att göra det måste man ha någonting som sticker ut, något unikt, eller bara riktigt mycket tur.

3 kommentarer:

Linn sa...

Hörru! Din blogg e kanon! Sluta inte skriva!!! Alla måste väl inte vinna prser för att få skriva en blogg liksom... Go girl!Du e bra <3

Anonym sa...

Om du gillar att ha en blogg ska du ha det. Den är ju bra ju...

Alice sa...

jag vet, alla som läser ebbas blogg kan väl lämmna en tre´vlig kommentar.. hehe, inge tvång! :D

din blogg är jätterolig att läsa, och såklart bra! tusen gånger bättre än dom som bara spelar en töntig bloggroll! fast jag är ju med dig varje dag och så, men det är ¨ändå superkul att läsa vad du gjort och tänker och så! puss