2009-10-04

Hämtat jeansen

Har varit och hämtat jeansen nu som jag köpte igår (dom behövdes läggas upp). Har velat ha svarta jeans ett tag att använda i höst och tyckte dessa var väldigt fina. Dom är iaf från ett rätt nytt svenskt märke som heter Blue Angel som säljs i någon jeans affär i Gallerian bl.a. Sen var jag kvar i stan ett litet tag och kollade och köpte nytt puder som behövdes.
Nu ska jag fortsätta med lite andra saker jag håller på med. Har tänt lite ljus och lyssnar på musik, och tänkte börja plugga lite, även om vanlig läsning lockar så mycket mer... Aja, hej så länge!

3 kommentarer:

Alice sa...

fina, trots att dom inte var blommiga och lila! ;)

Ebba sa...

haha tack alice ;)

Linn sa...

Snygga. Blue Angel har jag läst om i nån modetidning, typ ett nytt märke tror jag det stod men HOT HOT HOT :P