2009-10-01

Till skolan snart

Snart måste jag gå men tänkte att jag kunde slänga iväg ett litet inlägg först. Jag känner mig riktigt trött och sliten men förhoppningsvis kommer det kännas bättre om ett litet tag, bara jag får vakna till lite...
Håller dessutom på att leta fram min fina sjal här hemma samtidigt... Gud vad kallt det börjar bli nu förresten, riktigt kyligt. Känns ju nästan som att det skulle kunnat vara frost ute? Men helt ärligt kan jag tycka att det är lite skönt om det är såhär, iaf nu, bara det inte regnar och blir blött ute så känns det mesta okej. Men så kommer det väl antagligen att bli snart ändå, det är ju liksom höst "på riktigt" nu, oktober och allt.
Nu ska jag dra iväg till skolan, vi har hemkunskap som första lektion!
Hoppas ni får en bra dag vad ni än ska göra kära läsare!

1 kommentar:

Linn sa...

Älskar hemkunskap! Ha en bästaste-dag <3