2009-11-21

Filmens recensioner

Apropå det med att filmen New Moon inte fått så jättebra kritik då... Det känns faktiskt inte så jättekonstigt om det nästan är en 50-årig gubbe som recenserat den, han hör ju inte ens till "rätt" typ av målgrupp om man säger så... Fast egentligen bryr jag mig inte alls om vad recensenterna skriver. Dessutom tror jag att jag som läst böckerna, och tycker väldigt mycket om serien, uppskattar filmen lite mer än vad en annan hade gjort, fast det vet ju inte jag. Jämfört med Twilight så gick den här filmen lite mer efter själva boken också, även fast det alltid är något speciellt med första filmen (oavsett vilken det är), om ni förstår hur jag menar. Strunt samma, iaf så tycker jag själv att den var grymt bra, som sagt! <3

1 kommentar:

Bonzo sa...

Skit i gubbar som skriver om Twilight. New Moon fullkomligt ÄGER! Älskar ju inte Edward mindre precis ;)