2009-11-13

Fredagsmys och 1 vecka kvar

Nu ska jag fredagsmysa lite här hemma, läsa lite tidningar och sånt till att börja med. Om jag har tur har vi lite glass kvar i frysen... haha. Förresten så slog det mig att det bara är 1 vecka tills "new moon" har premiär! Wiii! Fasiken att det skulle bli 15-års gräns, men det ska nog gå att se den på bio ändå, för det måste jag göra! Update: det blev 11-års gräns ändå...
Allt har gått så himla fort, kommer ihåg när det var ca 100 dagar kvar, ja jag höll reda på det, hehe :P Med det menar jag inte bara det med filmen självklart utan mycket annat också. Månaderna har bara rusat förbi sen sommarlovet, sommarlovet 09, som känns som om det inträffade för riktigt länge sen..

2 kommentarer:

Linn sa...

LÄNGTAR!!!!! New Moon + fel ålder = ska se ändå ;)

Bonzo sa...

Har redan bokat biljetter. Fy fan vad najs de ska bli =)