2009-11-02

Måååndag

Första skoldagen denna vecka efter lovet avklarad. Bara ca 6 veckor kvar till jullovet... jippie! Men det var faktiskt helt okej, men otroligt jobbigt att behöva gå upp så tidigt igen, efter att ha sovit till kl 10 varje morgon den tidiagare veckan, och sen komma hem efter några timmar i skolan och sätta sig och plugga medan det blir mörkare och mörkare ute. Oj vad positiv jag låter idag! Verkligen. Fast det är bara jag som känner mig riktigt trött och stressad, usch vad jag är dålig på att hantera stress förresten och när man har mycket saker att fixa eller tänka på, men jag försöker verkligen att bli bättre på det (det känns som att jag har skrivit det någon gång tidigare här i bloggen? Det är nåt jag inte kommer ihår, hehe). (:
Puss puss.

1 kommentar:

Emma sa...

Måndag efter ett lov är fan det värsta som finns! Kände mig rådeppig mne visst, det vänder ju sen... och snart e de jul! Älska julen!