2009-11-18

Svinvaccin

Tog svinininfluensa vaccinet i skolan idag. Det var inte alls så farligt, helt ärligt var jag mer "rädd" för skolsyster än för själva sprutan (som tur var tog hon inte på mig då), eller inte egentligen, men jag tror att ni förstår vad jag menar, hehe. Är det här bara någon konstig fördom jag har, eller känns det inte lite som att dom flesta skolsystrar verkar lite så??
När vi slutat lite senare så följde Alice, Johanna och Fanny med mig hem! Det var ett bra tag sen vi bara gick hem till någon bara sådär, så det var väldigt trevligt! :) Nu har dom iaf gått och jag vill inget hellre än att bara gå och lägga mig och mysa lite, men nu råkar det vara så att vi har två prov nästa vecka plus en redovisning att förbereda... Varför ska allting komma samtidigt för? Orkar inte...

1 kommentar:

Linn sa...

Blev du sjuk eller fick ont i armen eller så? Vet du... jag tycker att du är så där coolt kreativ, vågar gå din egen väg. Najs!!! ;)