2009-12-05

Allmänt

Innan jag ska gå och lägga mig för kvällen kan jag ju alltid passa på att berätta kort om min dag. Idag var det julmarknad där jag bor, precis som varje år. Mötte iaf tre kompisar där och så gick vi runt och kikade. Sådär jätteroligt kan jag väl inte säga att det var där, eftersom det mesta som såldes kändes riktigt tråkigt den här gången (man brukar alltid hitta någon bra julklapp eller åtminstone något gott godis att dela på :P ) och så började det duggregna lite. Men annars var det trevligt att komma ut och ses lite idag! När jag kom hem såg jag lite film, sen gjorde jag lite julgodis typ, choklad kola. Blir alltid så himla pysslig när det börjar närma sig jul... Håller även på med lite egna julkort, heheh. Nu kommer jag inte på så mycket mer. Hoppas ni har haft en trevlig lördag iaf!

Inga kommentarer: