2009-12-28

Avatar på bio

Var på bio idag och såg avatar, självklart i 3D! Tillsammans med min fina vän Aline bl.a. Den var faktiskt väldigt väldigt bra och riktigt välgjord dessutom. Så åkte in till stan, åt lunch på tacobar och gick på bio sen!

Nu ska fortsätta fixa lite med min iPod här, som jag fick i julklapp. :) Har precis lyckats lägga in en film på den, hade lite problem först. Gud nu låter jag jätteoteknisk här när jag skriver så, men tolka det hur ni vill, även fast det inte spelar någon som helst roll. Ni kan även försöka gissa vilken film om ni känner för det, det är inte så svårt (jag har nämligen nämt den några ggr tidigare i bloggen). Haha..... ;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Twilight? =)

Molly sa...

AvAtar heter filmen faktiskt ;)
Men jo - jag tror nog att filmen du lagt in är Twilight. Årets absolut BÄSTA film! Älskar den.

Ebba sa...

ojoj, lite stavfel där... men nu är det ändrat så att det står avatar!

Aline sa...

Det var riktigt mysigt att gå på bio Ebba :) Och filmen var det ju inte direkt ngt fel på... Haha;-)