2009-12-16

Julklappstress

Börjar känna mig lite smått stressad över vissa saker nu. Det är bara 8 dagar kvar till julafton nu och jag har fortfarande inte fixat en enda julklapp, vet inte ens vad jag ska köpa till alla. Jag tror jag har varit lite väl optimistisk och tänkt att jag kommer ha så mycket tid på mig... Det här är även det första året jag ska köpa alla julklappar själv, förra året var jag ju bortrest och innan när man var mindre gjorde man ju alltid någon själv eller liknande. Typ. Hinna klart med det vet jag att jag kommer iaf, för det måste jag ju. ;)

2 kommentarer:

Vera sa...

Pyssla och ge bort som när du var liten. Man blir glad av såna presenter.

Emma sa...

Jag vet. Är luspank och alla i min familj MÅSTE typ ge nåt till varandra. Vi ungar ska liksom lära oss att inte bara få. Och ja sure, det ÄR kul att ge. NÄR man har pengar och det har INTe jag... :(