2009-12-31

Nyår

Kan ni fatta att 2009 slutar vid midnatt ikväll/om ett dygn? Sen börjar 2010! Jag själv tycker att det känns great, så hoppas självklart på att det kommer bli ett lyckat år! Det är även något jag ser fram emot. Det här året har ju faktiskt också varit bra på många sätt med en hel del fina minnen, men det känns samtidigt som jag missat något, samtidigt som allt inte har varit på topp... Men så kan det ju alltid vara! Iaf så är det jag framförallt vill ha ut av det nya året är något.. "nytt". Och vad jag menar med nytt är lite svårt att förklara, det är knappt så jag vet exakt själv? (så fråga inte) =)

Förresten, tycker inte ni att det känns lite konstigt att säga 10, istället för 09 och liknande? Prova att säga sommaren 10. Det låter ju sjukt, eller snarare helt fel. Haha.

2 kommentarer:

Linn sa...

Vad känner du att du har missat? Om man berättar A måste man nästan berätta B, som det heter... Men det är så klart du som avgör vad du vill berätta. Kram!

Bonzo sa...

Sommaren 10 låter... skitkonstigt.