2010-01-10

Helgen

Lördag: Då var jag på IKEA! Haha... Det var tusen år sen jag var där sist, på riktigt. Köpte iaf ett litet bord att ha framför min soffa i mitt rum. :)

Söndag (idag): Har verkligen inte gjort mycket alls. Var ute och gick en promenad i snön bara. Hade även tänkt försöka gå upp lite tidigare och stöka undan lite småsaker redan på morgon men somvanligt blev det så att jag vaknade men lyckades somna om på en gång... Fast det gjorde ändå inte så mycket just idag! Men imorgon blir det att gå upp tidigt igen, nämligen runt halv 7. Plågsamt -.-

2 kommentarer:

Aline sa...

Haha, Ebba! Jag håller fullständigt med dig! det är på något vis oändligt plågsamt att gå upp tidigt till skolan.. Hihi, men det är bara att bita ihop! ;-) Vi ses imorgon!

Linn sa...

Kan du inte snäääla lägga upp ett foto på bordet du köpte på Ikea?