2010-01-23

Löördaag

Cha cha bloggen! Haha, skoja bara.
Tänkte skriva lite om idag. Följde med familjen till moderna museet idag... På sista tiden har jag blivit extra familjekär känns det som, hehe. Fast det har jag väl alltid varit egentligen, men förut kunde jag få utbrott för minsta lilla typ, på riktigt, som så fort någon tuggade för högt eller liknande. Nu under vintern har det blivit så att jag tycker det känns extra mysigt och liksom "tryggt" att vara hemma mer och sånt. :P Varför kom jag in på det här spåret? Hm...
Aja, tillbaka till dagen. När vi varit där ett litet tag och även ätit lunch (och jag kommit på att jag inte alls är en museum tjej, tröttnar nämligen alldeles för snabbt), så åkte vi förbi Sickla på vägen hem, där jag hann köpa två småsaker. :)
Skärp från Gina Tricot för 99kr och tröja från H&M, ca 79kr. Åh, färgen på tröjan påminner så mycket om våren.

2 kommentarer:

Mormor sa...

Skönt att det är tryggt hemma. En del som är bråkiga i skolan har det inte särskilt tryggt hemma. Du har dte bra älskling! Kram

Bonzo sa...

Fan vicket najs skärp. Schnyggt!!!