2010-01-19

Mini "spa"-kväll mitt i veckan

Jag som aldrig brukar bada gick och spolade upp ett varmt bad med skum utan att jag riktigt tänka på vad jag gjorde, hehe. Men det var härligt! Passade även på att använda en ler-ansiktsmask. Konstigt att huden blir mjuk av lera... Men det kanske inte är så konstigt förresten? Har även tagit bort mitt gamla avskavda nagellack nyss, så mina naglarna mycket bättre ut igen, och nu är det dax för min uuunderbara body butter som luktar hallon! Själva doften är ju nästan bättre än själva krämen.
Känner mig så härligt lugn och avslappnad för tillfället även om jag har en del plugg som väntar.
Och den här scruben som luktar cocos skulle jag inte heller tacka nej till att ha hemma... ;)

3 kommentarer:

Tove sa...

Du har en skön stil. Gillar att du verkar vara precis den du är utan att be om ursäkt eller försöka vara nån annan. Starkt!

Malin sa...

Hemma SPA is the shit. Sist la jag tepåsar på ögonen till morsan ville in på toa, efter att jag hade vart där i typ 2 timmar hehe...

mymlan sa...

Testa den som luktar grape. Najs <3