2010-01-06

Sista jullovskvällen

Nu är det sista kvällen på jullovet och jag sitter här med värsta ångesten. Egentligen är det rätt onödigt att känna så, det är ju som det är. Men antagligen går den över när man kommit in i alla vanliga gamla rutiner igen som man tappat under lovet. Gå upp tidigt varje morgon, sitta upptagen med läxor hela tiden... Visst, självklart kommer det ju hända andra saker också, men det är just dessa två grejer jag inte kan låta bli att tänka på nu. Aja, skit samma, det får kännas som det känns så blir allt säkert huuur bra som helst sen..! ;)

Åh, vill mest bara slå till mig själv för att jag bara fokuserar på det negativa för tillfället, men samtidigt behöver jag få älta det här liite, liite till.

2 kommentarer:

Emelie sa...

Oxå värsta jävla ångesten. VILL INTE GÅ TILL PLUGGET!!! Så skönt med lov ju...

Anonym sa...

Här uppe där jag kommer ifrån börjar vi skolan på måndag men jag har redan åååångest!!!