2010-02-16

Vårterminen

Vårterminen känns som att den kommer gå mycket mycket snabbare än vad höstterminen gjorde! Dels för att det blir ljust och varmt igen men också för att det händer mer grejer i jämförelse.
Nu har vi precis blivit klara alla fyra proven vi haft för tillfället, och har därför bara lite vanliga läxor kvar., fast det har inte så mycket med det här att göra, men ändå! Och sen nästa vecka åker högstadiet till Romme för att åka skidor en dag innan sportlovet börjar! Sen är det ungefär fyra veckor till påsklovet, och efter det ska vi ju ha två veckors prao med skolan. Jag konfirmerar mig också, och det är födelsedagar hit och dit, och någon extra ledig dag har jag för mig, och en massa sånt där. Innan det blir sommar och lov! :D Men än så länge är det ändå ett tag kvar, fast dessa sju veckor som redan gått av 2010 måste jag säga har gått väldigt fort förresten...
Var bara tvungen att skriva ner det.

Inga kommentarer: