2010-03-07

Lästips, någon?

Jag är en sån där person som måste läsa lite innan jag somnar, oavsett hur sent det är. Annars kan jag liksom inte slappna av, men efter det somnar jag hur lätt som helst. Men nu är det så att jag läst ut alla böcker jag velat läsa som fanns här hemma, under lovet, vilka var hela fem stycken... Att läsa är något jag verkligen gillar, att koppla bort allt annat och bara leva sig in i något just annat för stunden. (vilket de som inte gillar att läsa kan ha lite svårt att förstå kanske)

Så, till min fråga, är det någon som har något tips på en bra bok?


/Boknörden

Update: Alla som har det måste kommentera, det spelar ingen roll vilken typ av bok det är!

4 kommentarer:

Lou sa...

Inte utan min dotter. Skitbra men har glömt vad författaren heter...

Kurara-Chan sa...

Tack så mkt Ebba-Chan n__n
Inte för att du gillar Japan så mkt ...men det finns en väldigt bra bok som jag tkt var intressant och spännande...ganska sorglig också T-T
Den heter ChainMail.

Molly sa...

I taket lyser stjärnorna. Fruktansvärt bra. Men man gråter av den...

Bonzo sa...

Det dina ögon ser av Christina Wahldén. Och så typ allt av Katarina von Bredow.