2010-03-15

Lista

Mellannamn: Linnea Smeknamn: Ebbi, haha men blir bara kallad det ibland av några få Vad gjorde du imorse: sov först och sen fixade jag mig inför skolan Snarkar du: inte enligt mig själv Piercingar: bara hål i öronen om det nu räknas Tatueringar: nej, men skulle KANSKE vilja ha ett litet hjärta på ankeln senare (nu blir mamma sur på mig, hehe) Längd: ca 169 cm Skostorlek: 37-38 Hårfärg: mellanblont, eller det var ännu blondare förut Är du kär i någon: nej Önskar du att du bodde någon annanstans: nej inte direkt, men det kan väl hända Tycker andra att du är attraktiv: det vet jag inte? Dricker du alkohol: nej Röker du: nej och kommer aldrig att pröva heller Vilket shampoo använder du: just nu är det ett från L’oréal Elvital Vilken parfym använder du: mest Escada Ocean Lounge, och så några till Vad är du rädd för: tveskärtar, usch fyfan vad de är äckliga Gillar du att tvätta: självklart, det är det bästa jag vet Första sporten du började med: gymnastik höll jag på med ett tag när jag var liten, men blev aldrig särskilt duktig Första husdjuret du hade: min älskade lilla katt Mysan! Vad äter du just nu: hm en halstablett Vad dricker du just nu: inget Vad ska du göra nu: duscha Vad tittar du på just nu: dataskärmen Vad har du på dig just nu: min mjukisdress från Odd Molly Antal barn i framtiden: kanske två stycken Giftemål i framtiden: det beror på, om det känns rätt, så ja Karriär i framtiden: ingen aning Gråtit när någon dött: ja Har du någon gång gråtit dig till sömns: ja Gråtit till en film: jaa! Har så svårt att låta bli Senaste låten du hade på hjärnan: någon jobbig reklamlåt Tv program du tittade på: Gossip girl igår kväll Favoritmat: lasagne och thaimat är alltid gott Favoritlåt: gud vad svårt, tycker ju om så mycket Favoritdryck: coco cola och juice ;) Favorit glass: älskar alla sorter från Ben&jerry Har du någonsin ljugit för någon: vem har inte det? Varit i slagsmål: nej Antal gånger ditt hjärta brustit: inga än så länge Hjärtan brustit på grund av dig: inga hoppas jag Personer från grundskolan du har kontakt med: många, jag går ju i grundskolan fortfarande Senaste personen du fick mail av: facebook, gud vad alla de mejlen är jobbiga. Men en person då, Aline Personen du fick brev av: fick ett litet brev från mormor Personen du fick sms av: Matilda Saken du köpte: en jacka/kavaj Vad har du gjort idag: gått i skolan Var det kul: det var väl som det brukar vara Hur tidigt stiger du upp: runt halv sju på vardagar Vad ska du göra ikväll: plugga, titta lite på tv och soooova Var har du ont: på mitt finger, brände mig när jag skulle laga middag igår. Sånt händer typ alltid mig! Använder du hårspray: ibland när det behövs Kan du stå på händer: neej Är du glad nu: glad och glad… mest uttråkad Var du glad igår: jadå :D Stockholm är: en bra stad Kan du sjunga: jadå, men om det låter bra eller ej vet jag inte Ett land du helst vill besöka just nu: Frankrike, eller Thailand, eller något annat varmt land. Och ska till mitt absoluta drömresemål i sommar! Skriver mer om det senare! Vad ser du om du tittar åt höger: min dörr Är du morgon - eller kvällsmänniska: kvälls! Vilken ögonfärg har du: bruna :) Vad längtar du till: SOMMAREN Brukar du skratta för dig själv: hahahhahhahahahhahahhaha Har du varit ärlig: japp Har du varit seriös: absolut haha

En eloge för er som orkade läsa hela! Hoppas det var intressant... Tyckte det kunde vara kul att göra en sån här litsa, tror inte jag har gjort det förut?

Inga kommentarer: