2010-03-06

På stan med två kompisar

Har varit på stan i fyra timmar nu. Åkte dit med Aline och Elin och det var så trevligt så! Självklart gick vi runt och kollade i en massa affärer, och åt sedan lunch på Taco-baren.
Själv köpte jag en kjol, ett nagellack som förövrigt är helt omöjligt att fånga på bild, plus en liten ansiktsmask. Även en tröja men jag märkte sen att det var en tråd som var lös, så den måste jag lämna tillbaka imorgon. Men ska antagligen köpa en likadan sen, fast en hel förstås.
Mina fina vänner Aline och Elin när vi skulle äta lunch! =)
Kjolen från Zara. Vad tycks?
Update: Tyvärr fick den lämnas tillbaka (och jag som har så få kjolar just, och verkligen gillade den här. Men det var kul när jag köpte den iaf, haha). Inte för att det var något fel på den, men blixtlåset där bak höll på och krångla, och det känns ju bara jobbigt.

2 kommentarer:

Elin sa...

nej lämna inte tillbaka tröjan! dem var så fin!!! <3

Emma sa...

Snygg kjol! Och så ville jag bara säga att du har en bra blogg!