2010-03-02

Trevlig dag

Idag har jag, mormor och lillasyster varit nere på stan ett tag. Hann kolla lite i affärer och shoppa, samt äta lunch, innan jag skulle till frisören där. Toppade bara håret då det var det enda som behövdes. Älskar känslan av att ha nyklippt hår!
Fick även håret lite lockat när jag var där. Kändes dock lite onödigt då jag inte skulle någonstans efteråt men fint blev det. (Syns det att jag står i ett provrum förresten? haha)
Kände att jag var tvungen att lägga till lite mer pixlar (eller kallas det något annat), det blir ju lite för naket i bloggen annars med bara ben och allt... Haha, nää nu skojade jag bara! Men det är ju ändå bara shortsen som jag tänkt visa på bilden, så det är därför! Snygga va? Från Bikbok för 249kr.

2 kommentarer:

Elin sa...

åh fint hår schnögging ;)

Sara sa...

vad fin du är i lockat hår Ebba! Du måste ha så någon gång för du var så fin i det! Änglahår 0:-) (en misslyckad ängel som jag försökte göra hehe)