2010-04-05

Jag är SÅ sjuk

Om det är någon som har världens största otur just nu så är det jag. Har lyckats få både feber och enormt ont i halsen nu när jag skulle iväg till Hemavan. Bussen gick klockan 6 imorse, men jag kommer åka upp dit imorgon kväll istället. Mår alldeles för dåligt för att orka sitta på en buss i flera timmar. Dessutom skulle det inte vara så lyckat om jag råkat smitta ner alla lagom tills vi kom fram, hehe.
Nu ska jag gå och vila igen. Och göra mig lite mer te, har nog aldrig druckit så mycket te som jag gjort dessa dagar. Det är vad jag går på just nu, mängder med te, alvedon och halstabletter.

1 kommentar:

Mormor sa...

Älsklingsbarnbarn. Lova mormor att ta det lugnt, sjukdomen kan ligga och puttra i kroppen några dagar fast du känner dig bättre. Snart ses vi igen! Vad härligt, längtar efter dig och Alma.