2010-04-15

Min eftermiddag

Hade en liten sak att uträtta i stan tillsammans med Fanny, Alice och Aline. Köpte även två små saker inne på The Body Shop för mitt presentkort. En papaya body scrup och en vanilja body mist. Båda två luktar gudomligt gott! Det är sånna saker jag typ aldrig köper till mig själv annars... Senhandlade vi även jordgubbar och yoghurt glass i Gallerian. Sååå gott, och den där glassen är absolut värd sina 25kr.
Vi stötte förresten på (eller stötte på och stötte på, vi såg rättare sagt) en hel del konstiga människor där, bla en riktigt läskig tant som pratade med häxröst som Alice kallade det, och det kändes verkligen som om hon gick efter oss en bit..

Dessutom fyller min underbara vän Johanna 15 år idag!!! Ett stort stort stort grattis till dig!!!

Inga kommentarer: