2010-04-18

Weekday

Var ju i stan idag och fick med mig en tröja hem. Fastnade för den dirrekt! Fick ett sms av Aline där hon skrev "vad roligt med en tröja som bara säger klick". Haha, tyckte det lät så himla roligt fast det stämmer ju också.
Från Weekday för 200kr (som alltid ser den bättre ut i verkligheten och hej bleka armar säger jag bara om den andra bilden).

Juste, när jag skulle betala hade jag hundra kronor i mynt. Jag ba "jag har hundra kronor i mynt här" och la upp hela högen på disken. Hann i kassan svarade med ett "oj jäklarns". Haha...

2 kommentarer:

Alice sa...

gud vad kul! jätte "cool" tröja eller vad man ska säga :D väääkligen. hahah vad kul där med mynten, har också varit med om det någon gång ;) puss <3

Sara sa...

Snygg tee! :)

(Kom gärna med nya idéer om en ny kategori till min blogg! Skulle vara jättekul :) )

Kram