2010-05-25

Hej hej alla! Då var det Elin här. Jag är en nära vän till Ebba och tänker därför ta och bjuda på ett litet gästblogginlägg i hennes fina blogg! Wihoo! ;)
Har egentligen inte känt Ebba så länge utan det var väl inte förrän för cirka 2 år sedan då jag började i hennes klass som jag fick lära känna denna fantastiska människa. Vi var i och för sig inte helt obekanta, vi hade ju alltid gått i samma skola, och så kände jag några kompisar till henne vilket var anledningen till att jag började i klassen. Men trots ganska så kort tid så har vi gjort en hel del tillsammans! Vi har till exempel gått i samma konfagrupp nu i vår/vinter och så gick vi ju på badminton tillsammans, för att inte tala om alla dagar i skolan, alla hemmakvällar och eftermiddagar hos varandra. Listan kan bli lång!

Vad har jag gjort idag då? (kanske inte så intressant att veta såhär första gången jag skriver här, men ändå). Jo, jag har faktiskt solat solarium bland annat. Det var första gången, och tja det var väl bra! Körde inte så länge så det blev inget tydligt resultat direkt. Men men... För alla ni enskedebor (haha fult ord) och alla andra så kan jag ju informera att det solariumet på Nynäsvägen är helt okej. Var bättre än jag hade förväntat mig :) Förövrigt så har jag varit hos tandläkaren och ska snart titta på Ugly Betty och plugga lite tror jag.

Har ett litet tips jag vill dela med mig! Tipset är *trumvirvel*.... att på The Body Shop så får man just nu 25% rabatt på alla eau de toilette. Själv så köpte jag en som heter "Love etc" som luktar väldigt gott tycker jag, den kostade bara 146.50kr. Känner inte att jag vill lägga ut en hel förmögenhet på en parfym så det här passade mig alldeles utmärkt!

För att byta ämne totalt så är det bara 6 riktiga skoldagar kvar till SOMMARLOVET! Jippie! Har nu på senare tid fått lite extra sommarfeelings eftersom det har varit så fint väder och allt, så nu känner jag bara "nu fan får sommarlovet vara här"!!!

Är ganska så trött nu så jag tänker ta och avsluta det här inlägget och ta en stor kopp med vaniljte - ytterligare ett tips - och bädda ner mig i soffan.

Alla får ha det så bra! Hoppas vi hörs igen!

Stor fet pöss / Elin :D

(Kan tyvärr inte bjuda på så fina bilder som Ebba, eftersom jag typ är sämst på att fota, rita, måla och allt det där hehe. Men här kommer en bild direkt från google, det klarar jag i alla fall av.)"Sommar, sommar och sol. Havet och vinden, å doft av kaprifol."

2 kommentarer:

Erik sa...

på postfoto.se :)

Sanna sa...

Schysst gästbloggare. Kul idé!