2010-06-06

Det står still i mitt huvud. Kommer inte på en enda rubrik.

Idag har jag hunnit vara i stan med mami. Köpte mig en bok och en underbar klänning. Ni får se den på onsdag, har nämligen tänk använda den på skolavslutningen. Och resten av sommaren också för den delen, den är perfekt eftersom den passar i princip vid alla tillfällen. Dock var den lite smutsig... så den åkte direkt in i tvättmaskinen. Sen fikade vi lite också efter att jag gått runt törstig i flera timmar och min hals kändses som sandpapper.
Söndagens klädsel (dålig kvalite på bilden, jag vet). Shorts från H&M och shorts från Bikbok. Tillsammans med solglasögon i pannan (bäst när man inte orkar fixa håret!), ballerina, armband, ring, och vit väska. Enklare, snyggare, skönare och somrigare kan det inte bli! Haha.

Nu skriker min kropp efter sömn, så ska gå och sova på direkten!

Inga kommentarer: