2010-06-09

Skolavslutningsdagen

Idag var det skolavslutning som sagt och åttan tog slut. I höst början nian, sista året, helt sjukt. Fast det enda jag tänker på är nationellaprov och gymnasieval, hehe.. Inte bra att tänka på redan så det ska jag inte heller. Fast gymnasiet längtar jag faktiskt till av flera olika anledningar. Men nog om det nu.
När vi fick sluta vid tolv tiden gick jag Alice Elin och Rebecca hem till Aline, efter några om och men, där det gjordes lunch, omelett och mackor :) Senare åkte tre av oss vidare till stan och mötte Sara. Vi gick runt och köpte sen glass och hade det trevligt! Såg massvis av studentflak förresten. Åh det verkar ju så kul att ta studenten!! Vet aldrig hur jag ska stå så det blir lite som det blir med det... Klänning Bikbok Skor Dinsko Armband H&M bl.a Ring cocoo.se

Vet inte vad mina vänner tycker om att jag lägger upp någon bild på dem, så avvaktar med det så länge.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du verkar ha en skön egen stil. Till skillnad från alla andra blommiga Berit och vippiga vitklädda Vera.

Bella sa...

Jättefin!