2010-07-03

She looks like a typical california girl

Nu befinner vi oss i San Diego (klockan är snart tio här) och allt toppen! Haha. Älskar att vara här :D
Igår och idag har jag i alla fall surfat och det var så sjukt kul! Vill verkligen göra det igen, men hemma i Sverige är det ju lite svårt. Mina armar värker efter alla timmar jag varit i havet, mina ögon är röda på grund av allt saltvatten, jag är även jätteröd i ansiktet och mina läppar har jag bränt i solen... Men sånt får man ta, fast det sviiider ju.. Åå det var så kul, och bara känslan av att stå upp på brädan!
Imorgon funderar vi på att åka in till själva staden och den 4:e juli är det ju nationaldags firande här. Sen drar vi vidare till nästa ställe.
Och nu måste jag sova, är så trött.

Jag har tagit så många bilder varje dag och vill visa varenda en. Men det är det krångligt att hålla på med sånt nu, jag vet inte heller hur kul det är att se?

Inga kommentarer: