2010-09-29

Orientering

Nu var det ett tag sen jag skrev, så det kanske är dags nu? Men det blir lätt så när man inte bloggat på ett tag, så har man ingenting längre att skriva om när man väl bestämt sig för att uppdatera.

Idag hade vi iallafall orienteringsdag. Förutom att jag höll på att snubbla ett tjogotal gånger och lyckades en så var det helt okej. Fast virrade bort oss ett litet tag, men fick hjälp av en annan idrottslärare (måste understryka att han är snygg) då, så det gick också helt okej.
Slutade väldigt sent dock har har varit så trött hela eftermiddagen. Nu ska det pluggas lite no och sen sovas. Intressant va? Jag måste ju få berätta allt spännande jag gör... Bara därför kan jag även berätta att jag beställt ett par skor som jag väntar med spänning på.

Och så en fin liten avslutning på detta inlägg: Imorgon är det dagen innan freedag!

Inga kommentarer: