2010-10-05

Klockanfemöverhalvåttafemteoktobertvåtusentio

Har lite läxor att göra nu. Fast ikväll är en sån där kväll då jag har jättesvårt att sätta mig ner och koncentrera mig på en sak. Reser mig upp för att göra inget speciellt, sätter mig igen för att börja skriva utan att lyfta pennan och funderar på annat istället. Ska försöka börja på riktigt så fort jag är klar med det här blogginlägget. Sen måste jag komma ihåg att duscha i tid och se till att inte missa DH säsongsstart.
Det är skönt att det är en lugn skolvecka iallafall, "elevensval" både idag och imorgon. Fast börjar klockan åtta.. I vanliga fall börjar vi tio över åtta så jag borde inte märka någon skillnad, men de där tio minuterna gör så mycket för mig som alltid måste stressa iväg för att hinna i tid.

Har en del nya inlägg på G också, ska visa mina skor och lite sånt där, men det får vänta lite till för det hinns inte med just nu.



1 kommentar:

Aline sa...

Du har skrivit fel Ebba! Femte oktober vareju! ;-) PUSS