2008-09-05

Fredag!!!

Vad veckan har gått snabbt, nu är det redan fredag! Ska bli så skönt med helg, att bara få vara ledig och kunna göra vad man vill!
Men jag har en hel del läxor att göra, en franska, en engelska, sen har vi so prov nästa vecka och så måste jag göra matte läxan. Så här är det, idag lämnade vi in våra matte läxböcker, men har inte fått tillbaka dom än. Och sent på eftermiddag fick jag veta att vi har en matte läxa och då hade jag såklart redan lämnat matte boken med alla uppgifer i skolan, men jag kan ändå inte göra den för att vi måste göra den i våra läxböcker, som vår lärare har samlat in! Får väl göra den senare, men det skulle vara skönt att göra den nu så att jag kan ägna all läxtid till so provet... Men idag har jag ingen lust att göra läxor. Ska läsa det nya nummret av frida och sen får jag se vad som händer ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Löradg, världens bästa dag - vad gör du idag då?

Anonym sa...

det regnar ju varje jäkla dag där jag bor... undrar om det verkligen på allvar är nåt fel på klimatet pga miljön??? brukar du tänka på det blogg-Ebba? visst jag tänker ofta på kläder och sånt men jag tänker på miljön oxå.