2008-09-04

Torsdag


Förlåt för att jag inte har bloggat alls idag, men jag har inte riktigt haft tid, jag gör så mycket annat nästan hela tiden...
Okej, nu ska berätta om vad som har hänt idag (inte så mycket då men än då). På morgonen hade vi skolfoto. Jag vet inte, men jag tror/hoppas att jag blev bra! Sen har vi haft lektioner som vanligt. Vi har alltid tre lektioner innan lucnh. Efter två lektioner är jag jättehungrig och får för mig att vi har lunch men varje dag (nästan) så har vi mer än en timma sv/so. Ibland kan det vara rätt kul och intressant men ibland går det bara så segt, men det beror nog lite på att jag är hungrig. Ni kanske tycker att det är konstig att jag är hungrig varje dag men nu har vi lunch en hel timma senare jämfört med förra året och jag har inte riktigt vant mig. Och sen var jag bara med tre kompisar.
Var det någon som såg idol igår föresten? Jag tycker det är jättebra. Jag är nog inte ensam om att tycka det heller =)

Inga kommentarer: