2008-09-18

Var hos en kompis på söder

Förlåt för att det inte blev ett inlägg igår..., men idag blir det ett!
Idag hade vi no "provet" i skolan. Det gick sådär, det var inte så svårt som jag trott men det var inte superlätt heller. Och på idrotten spelade vi fotboll, förlåt men jag gillar verkligen inte det. Jag missar hela tiden och har ingen koll på hur man hanterar bollen, hehe.
Efter skolan åkte jag och två kompisar hem till en kompis i stan på söder. Där hade vi jättekul, fika mellis, pratade, kollade på gamla kort och spleade ett spel där man ska göra charader och allt möjligt. Låter kanske lite konstigt men det är jätteroligt. Vi filmade lite samtidigt, det var så kul att se på sen!
Men nu ska jag sätta mig i soffan och se på idol. Nä juste jag måste hinna duscha också, det hade jag glömt...
Puss & kram =)

Inga kommentarer: