2008-09-16

glömde väskan...

Hej! Sitter här och skrattar lite för mig själv, tänker på en grej angående näsblod, haha. Vissa av er tror kanske att jag tycker det är kul med näsblod på nått sätt, men så är det inte. Utan det är en annan sak som har med det att göra, haha, men det orkar jag inte ta upp nu! Kom nyss hem efter att ha hämtat en väska hos min kompis. Så här var det... Efter skolan gick jag och några andra hem till en kompis, vi hade jättekul =) När jag gick glömde jag en väska där, smart va? När jag kom hem kom jag på det så jag tog cykeln och cyklade tillbaka. Där fick jag väskan. Och min andra kompis som också varit där skulle gå hem först då. Vi bor åt nästan samma håll och eftersom jag hade cykel så skjutsade jag henne en bit. Det gick jättebra! Det är typ första gången som jag lyckas skjusta någon, hihi.
Puss puss ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

ahhhmen då... berätta!!! om du skriver om näsblod på din blogg kan du väl va bussig och berätta dårå??!?! Please? blir ju så nyfiken'rå.