2008-09-29

Vad som händer i veckan

Jag kan gå till skolan imorgon. Idag såg jag på en film, satt vid datorn, läste och gjorde lite sånt där smått och gott. Det var mysigt men om jag skulle vara hemma imorgon också vet jag inte vad jag skulle hitta på riktigt, det finns inte så mycket mer att göra. Så imorgon ska jag till skolan så vi ska på utflykt så jag har nyss fixat matsäck, det blev kyckling sallad med pasta. Vi ska ha matsäck hela veckan, nästan. På onsdag, då vi ska till en skog. En skog! Nää, det vill jag inte, har ingen lust att vara ute i en skog hela dagen... På torsdag ska vi göra lite saker till det vi gjort på utflykterna men då stannar vi i skolan. På fredag ska vi ha matsäck igen. Då ska vi ha orienteringsdag. Det blir bara en vecka med masas skolutflykter, men det är för at vi har temadagar. Annars är det inte så mycket mer som händer, det är bara det.
Om en halv timma ska jag se på Idol. Puss & godnatt!

Inga kommentarer: