2008-10-18

Godmorgon!

Förlåt, jag hade tänkt blogga en massa igår men internett la av på min dator... Men nu fungerar det igen! Så jag tänkte börja berätta vad som hände igår:

I skolan hände inget speciellt förutom att jag håller på att dö av tristess på so/svenskan. Vi gör samma sak hela hela tiden, det är alldrig något nytt. Och vår lärare har pratat om att vi ska få byta platser i snart en månad men han fixar det aldrig... Och sen "råtan" kom tillbaka, haha, det var så roligt!!!


Efter skolan hade jag och några 2 andra planerat att sova över hos varandra men det gick inte så vi ska göra det nån annan helg istället. Så jag och några kompisar åkte hem till vår kompis i stan istället. Deras två söta hundar var hemma! Där fikade vi mellis också och pratade lite strunt. Vi satt på en filt på hennes golv och åt mackor och drack saft, hehe. Dom hade också världens godatse vaniljbullar som vi fick smaka en liten bit av. Mums! Vi spelade också in en film (det brukar göra rätt ocfta men det är ju såå roligt), "top model". Några var jyrryn och jag och en annan var modellerna. Jag skulle spela den lite mer "försiktiga" modellen medans min kompis var den där modellen som är lite så där, ni vet "det är klart att JAG vinner". Vi hade superkul!! Vi hann inte klippa ihop den men det skulle min kompis fixa så nästa gång vi åker dit ska vi få se resultatet. Tidigare när vi vart där så spelade vi in en annan film som hon fixat till och ett jättefiint bildspel som vi fick se. Själv gjorde jag ett eget bildspel igår kväll och nu försöker jag fixa till en video men det går inte att ladda upp den där, surt. Programet jag pratar om heter windows movie maker, så att ni vet.

Och idag blir det en sån där vanlig hemma dag. Jag har en massa läxor som jag måste göra, bläh, men måste jag så måste jag... Jag borde verkligen gå upp och klä på mig nu och duscha och allt det där, eftersom att jag vart vaken sen 9, men det gör jag lite senare. Det är så mysigt att bara gå runt i pyamas hela dagen och om vi nu inte ska göra något annat idag utan bara vara hemmma så kan jag lika gärna göra det...

Ha en bra lördag!

Inga kommentarer: