2008-10-16

torsdag

Försöker göra no läxan och öva till no provet men är alldeles för okoncentrerad... När jag är klar ska jag ta ett litet break från läxorna och göra något annat. Vi har en idrotts läxa också men den ska jag göra någon annan dag för den ska vara inlämnad först efter höstlovet. Vi ska också göra en tränings planering och följa den från och med nästa vecka och 6 veckor fram. Då ska vi träna minst 2 gånger på 30 minuter i veckan. Jag har ju badmintonen. Men jag vet inte vad jag ska göra mer. Det kanske blir en promenad eller joggingtur på 30 minuter i veckan... Man kan ju bestämma att man ska promenera med en kompis en gång i veckan, då blir det lite roligare än att gå själv.

Tillbaks till idag då.. Jag hade utvecklings samtal idag. Jag tycker att det alltid blir så pinsamt när man inte vet vad man ska svara och det bara blir ett mm/ja/nä eller liknande. men annars gick det bra.

Och jag och mina kompisar hade så roligt på no, haha. Jag höll på att skratta ihjäl mig! vi skrattade åt "råtan", mer säjer jag inte.

Efter skolan gick jag hem för jag hade lovat mamma att cykla och handla (jag köpte även en tidning till mig själv för att pigga upp mig lite, kände mig lite låg på eftermiddagen). Sen behövde jag ju göra läxor. Men egentligen hade jag velat åka hem till min kompis i stan men det får bli nån annan gång när jag inte har en massa annat att göra.

Nu ska jag försätta med läxorna så att jag blir klar nån gång. Puss & kram!


Nya frida

Jag önksar att det var så här fint höstväder, och inte bara regnade som idag. Det var ju rätt bra väder för ett tag sen. Visst blir man mycket piggare då också? Iaf jag...

1 kommentar:

Anonym sa...

I love Frida!!!