2008-10-19

Gossip Girl


Heej! Har nyss sett på GG. Gjorde ni också det? Den serien är så himla bra, min favorit! Jag längtar verkligen tills nästa avsnitt, det här avsnittet slutade rätt så spännande, ni som såg håller med va?
Jag var och hämtade ut ett paket med böcker tidigare idag som jag beställt, en av dom är bla Gossip girl, Allt eller inget. Haha... =)
Och senare på kvällen kom som sagt farmor och farfar på middag. Vi åt hederlig husmanskost, skömans biff och sen äppelpajen. Mumma! Dom hade varit på kryssning och köpt med sig lite presenter också... En jättegod lakrits choklad, dom är verkligen beroende framkallande så om man tar en så kan man inte sluta äta, hehe..., inte så bra kanske, men dom är ju så go'a. Och så fick jag ett litet smink-kitt från viva la diva. Det var hur många ögonskuggor som helst i flera snygga färger. (hoppas det inte låter som att jag skryter eller nått, för det gör jag inte) Ögonskuggor är inte precis det jag använder allra mest (men nån gång iblans så), men det är bara så himla kul att hålla på med. Nu ska jag ta och logga ut.
XOXO

Inga kommentarer: