2008-10-21

tisdag

Heej! Asså, jag blir galen. Varenda gång som jag skriver ett inlägg så lägger internet av på min dator precis innan jag har sparat det, det var därför det inte blev nått inlägg igår...
Men snart måste jag logga ut så jag drar dagen plus igår lite snabbt.
Igår var jag hos tandläkeren. Jag vill verkligen bli av med den jävla tandställningen nu nu nu! Inte nog med det så måste jag ha en massa gummisnoddar i hela munnen hela tiden, men jag tror jag hoppar det eftersom att min käke värker som fan efter det och tänderna är jätteraka nu det är bara bettet som är lite lite snett så att det knappt syns, så vad gör det om jag struntar i det egentligen?
Sen när jag kom hem var jag jätteduktig och pluggade en massa matte *stolt*, men först gick det inte så bra... Jag fick ett litet sammanbrott men sen löste sig allt! Hehe... Och sen på kvällen tog jag och pappa en promenad, trevligt. Vi ska ju göra en träningsplanering på idrotten så det är väl lika bra att sätta igång nu antar jag. Tillbaka till idag då. I skolan var allt som vanligt förutom att vi hade den jobbigaste idrotts lektion jag någonsin varit på tror jag. Vi hade kontition/styrka. Det brukar inte vara jobbigt i vanliga fall men nu var det det. Efter så var jag helt slut... Vi hade engelska prov också, hoppas verkligen att det gick bra.
Sen efter skolan gick jag och några andra kompisar hem med varandra. Hemma hos henne fikade vi, pratade och skrattade. Vi lekte också.. en jättekul lek när man skulle gömma sig i källaren och dom andra skulle leta, haha.
Och måste bara berätta att jag längtar jättemycket tills på fredag då jag och 2 kompisar kanske ska hyra film och sova över. Och på höstlovet kanske jag ska sova igen fast med allihopa. Längtar!
Det var kanske inte så intressant men jag har inget intressantare att berätta just nu... Så ni får stå ut med det. Oj, inlägget blev inte så kort som jag trott, men det gör ju inget =P
Kram på er allihopa!

Inga kommentarer: