2008-10-05

söndag


Hejsan! Vad snabbt helgen går! Det är redan söndag kväll olch snart är det måndag igen med skola. Längtar till höstlovet som är om 3 veckor!

Idag har det regnat hela dagen och varit ett sånt där typiskt skit höst väder. Och imorse blåste det supermycket! Eftersom att det regnade så var pappa snäll och sjutsade mig och min kompis till badmintonen. Vi kom på att vi kan duscha där istället för hemma och sen gå till gateu som ligger i närheten och fika, så vi ska kanske göra det nästa vecka =) Innan badmintonen var jag en sväng till sickla med pappa, han skulle köpa en jacka så då gick jag runt och kollade i lite andra affärer. Och nu måste jag förtsätta med att plugga till so provet imorgon, det känns som att det inte kommer att gå så bra...
Puss & kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hata hata hata hata hata REGN!!!!