2008-10-06

måndag

Jaha, då var det måndag kväll igen, ska snart göra lite läxor men sen bara slappa lite. Idag var det än helt vanlig skoldag, juste vi hade so prov. Jag tror att det gick bra eller helt okej, hoppas det iallafall... Imorgon ska vi ha någon nutids fråge grej, kommer inte ihåg vad det hette, då ska vi svara på frågor som är aktuella nu som har med nyheter och samhället att göra eller nått... Alla i hela Sverige gör typ det. Jaja, nog om den saken. Efter skolan gick jag och en kompis hem till en annan kompis. Hon har precis flyttat så vi fick se huset och det var verkligen super fint! Dom hade köpt en ny studsmatta också, så vi hoppade lite, såklart. Haha! Men det är ju så himla roligt! Nä ni, nu har jag lite annat för mig som jag tänkte göra.
Puss & kram ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur gör man så att dte blir så där med mobilen? Ser ju jättehäftigt ut ju! Jag vill oxå prova :)

Anonym sa...

I like!