2008-10-12

sunday

Heej!

Imorgon är det skola igen. Hela den här dagen har bara försvunnit känns det som och helgerna går alldeles för fort men om bara två veckor är det höstlov! Längtar.
Idag hade jag tänkt plugga men det blev inte så mycket som jag planerat (hann liksom inte) men lite blev det iaf. Jag gick på badminton och direkt efter det skulle vi på kalas hos min faster som fyller år. Där bjöds det på supergod mat. Först tacopaj och sen blåbär & hallon paj med vaniljvisp. Och kaffe med kanel i. Mumma. Sen när jag kom hem har jag sett på gossip girl. Det är så himla bra! Men nu måste jag nog plugga lite mer... Sen ska jag gå och sova. Imorgon har vi egentligen sovmorgon men inte för mig, jag ska klippa mig tidigt på morgon. Äntligen säjer jag bara, mitt hår känns så himla slitet.

Pussar!

1 kommentar:

Anonym sa...

I love Gossip girl!