2008-10-11

Lördag.

Heej. Tidigare på dagen åkte hela familjen in till söder. Min lilla syster skulle köpa jeans och sen åt vi lunch där. Vi tänkte gå till någon resturang runt skånegatan men inget hade öppnat då så vi gick tillbaka till ringen och åt där istället. Sen skulle pappa handla mat i globen och jag hade inget bättre för mig så jag följde med och tittade i lite andra affärer så länge. När jag kom hem ringde två kompisar och vi bestämde att vi skulle ses i en park. Där gungade vi lite samtidigt som vi snackade och planerade lite. Vi har alltid så roligt tillsamman! Och jag längtar supermycket till nästa fredag! Nu kan jag inte sitta här längre, min morbror är nämligen här på middag och då måste jag gå och vara lite social.
Puss puss =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag gillar Stjärnor på is men det är för LÅÅÅÅÅNGT!