2008-11-27

förklyld =(

Hejsan! Blev inget bloggande igår men var upptagen hela dagen. Först gick jag och 4 kompisar och spelade badminton, verkligen kul =) Sen var jag tvungen att plugga. Och är jätteförkyld också. Snorig och allt det där. Men kan gå till skolan iaf. Tycker bara synd om alla som måste lyssna på mej när jag snurvlar... Vi hade engelska redovisning idag. När jag skulle börja prata fick jag inte fram ett ord, var aldeles för hes. Var tvungen att harkla mej och säja att jag var förkyld (men det hade nog ingen missat). Sen gick det nog bra, hoppas jag, pratade lite för snabbt :/ Men nu är den över, franska provet och den lite större sv.läxan också, såå skönt att inte ha nåt sånt just nu. En annan sak som hände i skolan var att jag inte hittade mina nycklar när jag skulle till skåpet. Var tvungen att hämta en extra nyckel, när jag öppnar skåpet vet ni vad jag hittar? Mina nycklar så klart, då har jag låst in dom, jag är så smart asså.
Har bara vart hemma sen, glott på tv och gjort ingenting. Vill bli av med den här j.vla förkylningen.
Hoppas ni mår bra iaf, puss!

Tänkte länka till 2 bra låtar jag sitter och lyssnar på just nu. "With you", Chris Brown och "Live your life", T.I feat Rihanna...

1 kommentar:

Anonym sa...

Rihanna ÄGER!