2008-11-28

äntligen fredag


Heej! När jag vaknade imorse var all snön borta! Det var ju så fint och mysigt. Men hoppas det kommer mer snö snart.
Först skola och musik. Jag och några fler ska sjunga när vi spelar i "band", teenage dirtbag, har haft den i huvudet hela dagen men vet inte varför, haha. På svenskan gör vi fortfarande samma saker hela tiden, aldrig n¨åt nytt, så har det vart hela terminen. Vi ska skriva en samman fattning om ismannen.. Och få den intressant! För att tycka att det ens kan bli intressant måste man verkligen brinna för ämnet ismannen, vilket jag inte gör... Jaja, sen slutade vi rätt tidigt och då gick jag bara hem för att ta det lite lugnt och bli av med min förkylning så att jag blir frisk på riktigt någon gång. Bakade lite pepparkakor också, det är ju 1:a advent i helgen. Det luktar ju så gott, särskillt eftersom att vi hade gjort egen deg (den hade jag gjort, hihi). Juste, sen fick vi skolfotona också. På ensam bilden tycker jag faktiskt att jag blev jättebra. Klassfotot blev inte så jättebar, men helt ok, mycket bättre än förra årets. Kan kanske visa bild på ensamfotot i snart.
Ska fortsätta se på slutet av idol och fredag hela veckan nu med min faster som är här.
Puss

1 kommentar:

Anonym sa...

advent och jul är typ världens bästa helger!