2008-11-02

Söndag

Hej! Imorse var jag och promenerade 1 timma vid hellas gården, det var så fint ute. Glittrande frost och minus grader. Nu känner jag mig som en gammal tant som bara pratar om vädret och hur fint det är och hur jobbigt det är när det regnar, haha. Men det var verkligen fint då!
Senare ikväll ska jag och mamma kanske gå på bio och se patrik 1,5, undrar om den är bra. Egentligen ville jag se låt den rätta komma in men det är 15 års gräns och då ville mamma inte gå med mig. Jag fattar inte det här med ålders gränser. Om en film är lite otäck eller läskig kan väl en 15 åring bli lika rädd som en som är lite yngre bara? Det vore bättre om ålders gränserna skulle vara mer som en "varning" så att man vet att filmen kan vara lite läskig. Och så får vem som helst gå och se den och om man ändå skulle bli lite rädd så får man väl skylla sig själv fär att man gick och såg den ändå. Ähh, jag vet inte, dåligt är det iaf...
Måste snart sticka till badmintonen, hej då =D

Visst är jag duktig på att ta kort? :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har helt rätt. åldersgänser är så konstiga! jag vill oxå se låt den rätte komma in jätte jätte mycket...

Anonym sa...

va fina kort du tar! du borde jobba med bilder sen!