2008-11-30

trevlig glögg fika

Hära är alla vi (utom sara)! Visst ser vi söta och glada ut?

Det var verkligen super mysigt när vi hade glögg grejen här. Aline, Johanna, Fanny, Elin, Rebecca och Saras familjer kom. Vi fikade pepparkakor, lussebullar, knäck, lite annat godis, julmust och så glögg (dom vuxna). Tände lite tomtebloss ute också. Efter det fixade jag och mina kompisar håret på varandra med en sån där man ska masera hårbotten sak ni vet. Allas hår blev jätte fluffiga och så tog vi lite bilder. Tittade lite i nya skolkatalogen också och pratade om den plus en massa andra saker. Mys!


Måste stäng datorn nu. Pöss, hihi


Mitt hår blev väldigt stort... Fixar lika dant på en kompis =)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det var jättemysigt!! tack så hemskt mycket för allting!! =)

Ebba sa...

tack, det var jättekul att ni kunde komma!! =)

Anonym sa...

Hihi, det var jättekul i söndags!! Gud vad god knäck ni hade gjort! ;)

Ebba sa...

förlåt rebecca!!!! jag råkade ta bort din kommentar, inte meningen!!!! tröck fel, jag är så klantig!!!! du kan gärna skriva om den om du vill =) <3<3

Anonym sa...

Nej,det gör absolut inget!!
Men vi ses imorgon;)