2008-12-01

rolig eftermiddag <3

Hejsan hejsan! Har nyss sett lite på 90210 bara, känner mej så trött. Tidigare idag var jag och några kompisar hemma hos Sara. Vi hade jättekul, som vanligt (a) . Fikade lite te, pepparkakor och mandariner och snackade lite gossip. Sen betsämmde vi oss för att leka nån form av "kurragömma", hehe... Vi släckte ner i hela huset och så skulle några gömma sig och några leta. När jag, Sara och Fanny skulle gömma oss gömde vi oss i källaren, i badkaret under en balja. Vet ni hur onte det gjorde att sitta så. När Elin och Aline skulle leta såg dom ju ingnting och en strykbräda elr tvättställ råkade rasa över dom så att dom inte kom upp. Och det blokerade dörren så att dom inte kunde öppna den och tänd!. Haha. Och sen när vi är där uppe så tror jag att alla har gått ner och lämnat mej ensam så när jag ska gå efter dom känner jag nåns händer på mina axlar! Men då är det bara Sara som smög efter mej, blev skit rädd. Det var väldigt kul iaf^^ Pusss

Inga kommentarer: